vineri, 21 ianuarie 2011

Triunghiuri, cate patru, cate cinci















5 tetraedre intersectate - pentru mine nu e o problema rezolvata, ci tema pentru acasa.

Am mai incercat de doua ori modelul, dar nu reuseam sa imbin nici macar prima piramida. Trei laturi sa zicem ca mai merge, dar cand sa imbin si varful, se desprind. Si tot asa.. Nu stiu cum reuseste nenea in tuturial, cred ca foloseste o hartie vrajita.

Am zis, las' ca am eu un lipici pun de nasul lor. Dar cu asta, mi-am taiat singura craca, ca am bagat laturile gresit, si nu mai am cum sa le scot.

Sarpele asta nu-mi da pace, asa ca, cu prima ocazie cand mai incerc modelul, o sa fac modulele aceleasi culori ca-n tutorial, si poate, poate, iese.

2 comentarii:

Marius spunea...

Mi se pare ca in tutorial modulele pentru tetraedru sunt mai inguste.

Anonim spunea...

eu vream sa-mi aratati cum se face un fulg de nea din triunghiuridinalea mici din care se poate face si lebada.....ca si alea ies fff frumoase am cautat ieri si am vazut dar si asta e frumos nu pot sa zic ca nu dar e mai mult de munca.....ms. oricum..

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...