sâmbătă, 15 ianuarie 2011

10 in 1


















- sortare crescatoare/descrescatoare
- incluziune obiectul mai mic in obiectul mai mare
- invatarea numerelor
- invatarea culorilor
- asociere numere / culori
- echilibru



















- dexteritate
- pare/impare
- curiozitate. explorare
- imaginatie

Cam asta cu teoria.

Mi-ar fi placut sa am sase idei de decorat toate cele sase laturi.

#1 Inimioarele asezate ca pe cartile de joc nu i-au lasat nici o impresie :(











Roxana nu gaseste deloc amuzante aplicatiile mele didactice, ea le da o cu totul alta intrebuintare. Dupa cum ma steptam, prima ei grija a fost sa implice si poneii.
Pune poneii in cutiile mai mari, fiecare in casuta lui, si le da jucarii, cutiile mai mici.

#2 Mi-ar fi placut sa am pozele care erau in matematica de clasa intai editia 1987.
1 - ghiocel; 2 - lebada; 3 - iepuras; 4 - scaun; 5 - ?; 6 - lacat deschis; 7 - coasa; 8 - pisicuta; 9 - ?

Cand numara, Roxana il sare pe sapte, asa ca vroiam ceva sa inteleaga ca sapte nu e acelasi lucru cu sase, si sa stie ca locul lui e clar, dupa sase.

Am incercat o asociere intre numere si povesti.
Am pus
1 - ghiocel
2 - Punguta cu doi bani
3 - Capra cu trei iezi (a doua varianta era Cei trei purcelusi)
4 - anotimpurile
5 - o mana
6 - Cele sase lebede
7 - Alba ca zapada si cei sapte pitici















Prima data cand i-am zis sa numere piticii a numarat
-1,2,3,4,5,6....1?
-Nu!
-1,2,3,4,5,6...8?
-Nu! Sunt sapte pitici! Alba ca zapada si cei sapte pitici!

Dupa o vreme, zice ea hotarata,
-Sunt sapte pitici!
Noi:
-Daaa? I-ai numarat tu?
Si i-a numarat foarte frumos:
1,2,3,4,5,6(pana aici n-a fost nici o problema)...7 pitici. (stia raspunsul dinainte, atat trebuia sa-i dea).
Ufff, cata munca de lamurire.

#3 Daca tot e idee de Matrioska, sa fie si matriosce. Ii place sa se uite la ele si sa tot scoata cutiile pana ajunge la Matrioska-bebe.









Acest model de cutie origami l-am invatat de pe origamiromania. Cutia mare are latura de 10,5 cm, iar cubul mic, 2 cm.

5 comentarii:

Irina Volutza spunea...

Super, foarte fain blogul!!!Felicitari! Nu am reusit, din pacate, sa intru sa vad cum se fac cutiutele dar voi mai cauta pe alte situri...

Anonim spunea...

BUna seara! Ai un premiu de blog de la noi! :)
daca iti face placere,il poti revendica si da mai departe. :)
http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/02/18/al-doilea-premiu-de-blog/

Anonim spunea...

Vreau sa stiu daca faci cutiutele pt o comanda si in principal daca poti sa le intrebuintizezi si capac ?

Paula spunea...

Cutiutele din imagine sunt facute pentru fetita mea. Nu mi-a comandat nimeni pana acum cutiute :)

As face la comanda daca ar fi suficient de rentabil pentru mine :) E multa munca si migala la ele.

Cutiutele au si capac, dar nu se inchide perfect.

Insemnarile unei femei spunea...

Buna! Frumos blog! Ma bucur ca l-am descoperit macar acum! As vrea sa fa si eu cutiutele, dar nu stiu nici ce dimensiuni sunt fiecare, dar mai ales cum se face o astfel de cutie! Ai cumva un tutorial sau imi poti da un link? Multumesc anticipat!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...