sâmbătă, 11 decembrie 2010

Fulgi de nea - quilling

Fulgii de nea sunt unul dintre modelele simple de facut din quilling. Am vazut destui si mai complicati, dar eu mi-am ales ceva usor.
















Mare dilema a mai fost, ce pot sa fac cu ei.













Pai, as putea sa-i fac cadou ca ornamente de pus in brad. Sau pe unde ii place fiecaruia sa-si mai agate cate ceva. Doar ca, mie-mi plac atat de tare globuletele stralucitoare marca meidinciaina, ca nu mi-as agata ornamente din hartie in brad, asa ca a cazut planul :(.

Stiu, cercei! Dar albi?! Daca tot imi atarn ceva la urechi, barem sa-mi aduca o nota de culoare. Si mai sunt si coltosi, as arata ca o piranda.


















Ultima solutie si raspuns final, felicitari.


















Nu am gasit alte combinatii de culori care sa se potriveasca decat pe albastru sau pe mov. Destul de restrictiv :(.













Filmuletul de realizare al felicitarii pop-up, il gasiti aici.















Si-un fulg ca un soare pe un glob-colaj.



















Toate modelele de fulgi pe care le-am facut sunt din filmuletul de prezentare de pe youTube.

13 comentarii:

elyda spunea...

Felicitari pentru aceste modele! Admir tare mult quiling-ul, dar imi e cam teama sa incerc(de fapt am incercat dar nu mi-a placut ce-a iesit).

Anonim spunea...

hei hei foarte fain ce faci tu acolo:) imi plac fulgii de nea si poate ar trebui sa stralucesti si sa te veselesti :) ultra mega hugs hehehe

GökkuşağıDansçısı26 spunea...

https://titandijital.com.tr/
sakarya parça eşya taşıma
aksaray parça eşya taşıma
urfa parça eşya taşıma
kocaeli parça eşya taşıma
QNEU

AstralPhoenix spunea...

istanbul evden eve nakliyat
balıkesir evden eve nakliyat
şırnak evden eve nakliyat
kocaeli evden eve nakliyat
bayburt evden eve nakliyat
0DEZ

BA1E9Janessa94A0F spunea...

3DA90
Bitlis Evden Eve Nakliyat
Tekirdağ Parke Ustası
Kırıkkale Evden Eve Nakliyat
Ankara Evden Eve Nakliyat
Kütahya Evden Eve Nakliyat

79A25AllisonBA7E5 spunea...

8D176
testosterone enanthate
primobolan
parabolan for sale
order fat burner
winstrol stanozolol
buy pharmacy steroids
halotestin
order testosterone propionat
order steroids

9CDB0Jonathan9E125 spunea...

79F55
Bilecik Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Evden Eve Nakliyat
Kırıkkale Şehirler Arası Nakliyat
Bursa Parça Eşya Taşıma
Pursaklar Parke Ustası
Ankara Parke Ustası
Erzurum Şehir İçi Nakliyat
Mersin Parça Eşya Taşıma
Tokat Evden Eve Nakliyat

A6DCFRuben5BFF0 spunea...

C7CDB
İstanbul Lojistik
Nevşehir Lojistik
Sivas Parça Eşya Taşıma
Ünye Çatı Ustası
Gümüşhane Şehirler Arası Nakliyat
Niğde Lojistik
Malatya Lojistik
Yalova Evden Eve Nakliyat
Antalya Şehir İçi Nakliyat

42F33Lilia14089 spunea...

6C988
Tekirdağ Şehirler Arası Nakliyat
Isparta Evden Eve Nakliyat
Balıkesir Lojistik
Ünye Oto Lastik
Erzincan Şehir İçi Nakliyat
Ünye Yol Yardım
Adana Şehirler Arası Nakliyat
Çorum Parça Eşya Taşıma
Antalya Şehir İçi Nakliyat

78E3ELinda8F200 spunea...

9828E
Bitcoin Kazma
Coin Nasıl Üretilir
Kripto Para Kazma
Binance Hangi Ülkenin
Coin Üretme
Btcturk Borsası Güvenilir mi
Coin Nasıl Oynanır
Kripto Para Nasıl Alınır
Binance Ne Zaman Kuruldu

C4353Emerson5DF62 spunea...

ABBBD
tamamen ücretsiz sohbet siteleri
zonguldak rastgele sohbet
artvin chat sohbet
artvin sohbet uygulamaları
sesli görüntülü sohbet
isparta en iyi ücretsiz sohbet siteleri
kilis telefonda görüntülü sohbet
manisa bedava sohbet
amasya rastgele görüntülü sohbet uygulamaları

AFE0BAlaina6FD2A spunea...

7DE99
Coin Madenciliği Nedir
Onlyfans Beğeni Hilesi
Spotify Dinlenme Satın Al
Mefa Coin Hangi Borsada
Kripto Para Nasıl Oynanır
Binance Hesap Açma
Tiktok İzlenme Satın Al
Yeni Çıkan Coin Nasıl Alınır
Instagram Beğeni Satın Al

89961Derrick5BE7C spunea...

A05F3
Telcoin Coin Hangi Borsada
Dlive Takipçi Satın Al
Keep Coin Hangi Borsada
Shinja Coin Hangi Borsada
Twitch İzlenme Satın Al
Instagram Beğeni Hilesi
Apenft Coin Hangi Borsada
Binance Referans Kodu
Youtube İzlenme Hilesi

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...