miercuri, 8 decembrie 2010

Felicitare quilling de Craciun cu lumanarele

Mi-am propus sa fac o felicitare de Craciun cu lumanari.

Dupa mai multe incercari de rulare a hartiei pe diverse pixuri, mai groase, mai subtiri, m-am oprit la betisoarele de frigarui. Nici subtiri cat scobitoarea, dar nici prea badarane. La primele incercari am masurat hartia exact, dar apoi am zis ca nu conteaza, chiar daca e infasurata de mai multe ori, e mai solida. Si dupa ce rulez si lipesc marginea hartiei, o tai has, cum se taie cozile la flori.
Ideea cu sclipiciul e de la prima mea instalatie de brad. Ideea ar fi de ceara topita care se prelinge, mie nu prea mi-a iesit efectul, e mai mult de kitch.

Mi-a placut asa de tare cum mi-a iesit lumanarica, ca am pus 3 pe felicitare.

Aranjamentul de sub lumanari e inspiratie de pe net, dar n-as putea spune cui ii apartine.



















Nu mi-a venit nici o idee de variatie, asa ca am mai facut exact acelasi model de 2 ori. Cel grena mi se pare un pic cam sobru.



















Si pe fundal bej - luminos, inocent.


















Dar parca cel mai potrivit in culorile Craciunului e cel verde.

15 comentarii:

lianna spunea...

foarte rumoase lumanarelele si delicate.Dar ce ai fgolosit ca fundal? hartie-carton sau ceva panza nu-mi dau seama ce e.Si eu as vrea sa lucrez in quilling dar ptr tablouri nu gasesc rame finute nu din lemn.
pupicii si spor la lucru.
lianna

Paula spunea...

Lianna, colajul de sub lumanarele as fi vrut sa-l fac din doua bucati de carton. Doar la cea verde sunt ambele carton, la cea grena si cea bej nu am gasit carton cat de cat potrivit la culoare si am pus hartie, bucata mai lata, cel de deasupra e carton.
Dar nu as lipi lumanarile direct pe hartie
Panglica e din cea obisnuita de la mercerie, saten sau ceva sintetic. Rafia nu se lipeste. Am incercat :D

Eu am facut un singur tablou:
http://ojucariepezi.blogspot.com/2010/11/primul-meu-tablou-quilling-demn-de.html

Rama si passepartout-ul le-a facut soacra-mea.

Rama facuta manual ajunge la un pret destul de mare. Cred ca ambele (rama + passepartout) costa in jur de 25 de lei.

Am cumparat niste rame ieftine, din plastic 15 x 18 cm, de la Kaufland, 6-7 lei.

Am vazut seturi de 3 rame la Real, 12 lei setul.

floricica spunea...

superi felicitarie!!!!!!:)

Anonim spunea...

"Aranjamentul de sub lumanari e inspiratie de pe net, dar n-as putea spune cui ii apartine."
De aici, iti spun eu: http://craft-craft.net/christmas-cards-to-make.html

NeonMagician777 spunea...

Eskişehir
Adana
Sivas
Kayseri
Samsun
XH52İ

WarpSeeker777 spunea...

Diyarbakır
Samsun
Antep
Kırşehir
Konya
5DS5

Senay3 spunea...

Antalya
Elazığ
Mersin
Eskişehir
Amasya
K5V2Lİ

PlasmaSpecter256 spunea...

görüntülüshow
ücretli show
YRZİO

KraliyetRüyaKızı64 spunea...

https://titandijital.com.tr/
sivas parça eşya taşıma
mardin parça eşya taşıma
karaman parça eşya taşıma
manisa parça eşya taşıma
824

LunarNomad1Q2 spunea...

tekirdağ evden eve nakliyat
şırnak evden eve nakliyat
bitlis evden eve nakliyat
aksaray evden eve nakliyat
karaman evden eve nakliyat
3UG2

63D7CLailah0E175 spunea...

8F8F3
Osmaniye Lojistik
Kütahya Lojistik
Uşak Evden Eve Nakliyat
Çorum Lojistik
Kastamonu Lojistik

3DABFMatthew0611F spunea...

AEA67
Ankara Fayans Ustası
Karaman Evden Eve Nakliyat
Bitlis Parça Eşya Taşıma
Ünye Marangoz
Antalya Şehirler Arası Nakliyat
Iğdır Evden Eve Nakliyat
Burdur Şehirler Arası Nakliyat
Aydın Şehirler Arası Nakliyat
Hatay Şehir İçi Nakliyat

D3D4AGarrett374E0 spunea...

F86E4
binance

FF329Amber6A666 spunea...

5197D
Kwai Beğeni Satın Al
Binance Hesap Açma
Binance Referans Kodu
Facebook Takipçi Satın Al
Sweat Coin Hangi Borsada
Paribu Borsası Güvenilir mi
Star Atlas Coin Hangi Borsada
Threads İzlenme Satın Al
Pinterest Takipçi Hilesi

494C0Elaina701ED spunea...

DD4A7
Tiktok Beğeni Hilesi
Luffy Coin Hangi Borsada
Threads Beğeni Hilesi
Binance Yaş Sınırı
Lovely Coin Hangi Borsada
Coin Madenciliği Siteleri
Soundcloud Dinlenme Hilesi
Bitcoin Kazanma
Coin Madenciliği Nedir

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...