joi, 20 ianuarie 2011

Jucaria cu bilute si moristi



















Cum defilam noi frumos prin magazinul Noriel, peste ce-mi dadura ochii? O cutie maree-maree, cu tevi, conducte, bilute, podulete, palniute.
Jocul se numeste Migoga, made in Italy, si respectiva cutie costa (doar) 69.99 lei. Nu-i bai, am cautat pe net si am gasit preturi si mai mici, si mai mari. Pentru toate buzunarele, de!

Noi avem o varianta mai ieftina, cea mai ieftina posibil cred, la 25 de lei, cumparata de la CasaRetro.


















Cu joculetul asta m-am distrat toata vacanta de Craciun. Da' ce s-a mai distrat si tata...Radea de se tinea cu mainile de burta ca Mos Craciun. Daca n-ar fi fost vacanta, poate ca n-ar fi fost distractie, ci un stress, pentru ca...ei, nu stiu cum sa zic...dar daca noi am facut economie la bani, cineva a facut economie la calitate, si chiar e nevoie de timp, rabdare si concentrare ca sa pui piesele alea cap la cap. Asa ca inevitabil, o repriza de joaca cu bilutele dureaza cel putin o ora.
















Ce imi place cel mai tare la jocul asta e uruitul pe care il scot bilutele cand invart moristele. E o super senzatie antistress.
Lui fi-mea cred ca ii place cum aluneca bilele pe pista. Pe ea o incurca moristile, chipurile i-ar incetini viteza la bile.
Eu ma joc disciplinat, cate o biluta pe rand, am grija sa nu se incline constructia, dar tartorul mic, isi umple pumnisorii cu bilute, si le da drumul la toate odata. Ei, ghici cine trebuie sa reconstruiasca apoi toata tarasenia?















Si asa ajungem sa ne jucam nu de la simplu la complicat, si de la complicat, cu 4, 5 picioare, la 2. Pe parcurs imi pierd rabdarea, si mai las din piese deoparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...