luni, 10 ianuarie 2011

Kusudama Andromeda, adica

Pentru mine, kusudama ideala:

- este modulara, adica nu necesita lipici pentru asamblare
- este plina, adica nu are ferestre, spatii goale
- seamana cu o floare, daca este pentru o fata / arata destul de geometric, daca este pentru un baiat
- arata elaborat, complex, dar sa nu aiba mai mult de 30 de module
- modulele sunt usor de facut si asamblarea este floare la ureche.

Da, deci ce vreau eu, e un fel de si foc si cojoc, adica sa-mi iasa ceva cat mai frumos, dar sa muncesc cat mai putin.


















Cand am vazut filmuletul cu kusudama Andromeda pe youTube, mi-am zis ca o sa-l dau gata pe Marius cu asta. Asa ca mi-am propus ca asta sa fie cadoul meu pentru el de Craciun.


















Modelul, este unul frumos. Ce mi-a iesit mie, i-a smuls un zambet lui Marius (s-a abtinut de la alte comentarii rautacioase, banuiesc ca a apreciat gestul).

Pana acum, este kusudama la care am muncit cel mai mult, pana la ultimul modul nu am reusit sa le pliez mai rapid de 6 minute.
Pentru asamblare, am avut nevoie de vreo jumatate de zi, lipici (ei, da, e un model modular, si?), si un Lady Speed Stick.



















Marius mi-a facut cadou de Craciun un domeniu nou. I s-a parut lui ca pe blog nu pot sa ma organizez suficient de bine, asa ca mi-a creat toate conditiile de lucru. Ar trebui sa pun mana sa-mi aranjez site-ul, dar momentan sunt foarte ocupata.
Mi-am facut abonament la StradaPiticilor si luna asta, in tot timpul meu liber, listez.
Eventual, dupa ce-mi expira abonamentul, o sa scriu o recenzie.

Hm, se pare ca am inceput anul plina de intentii lucratoare. Ramane de vazut ce, cat si cum o sa infaptuiesc din ele.

2 comentarii:

Marius spunea...

Nu "alte comentarii răutăcioase". Doar "comentarii" :)

Paula spunea...

am inteles, am facut un pleonasm

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...