vineri, 21 ianuarie 2011

Set bijuterii, cercei si pandantiv quilling - trifoi cu patru foi

Avand ca sursa de inspiratie un martisor pe care l-am facut anul trecut pentru un concurs pe ActivitatiCopii, anul asta mi-am imbunatatit creatia.















Ca sa fie cadoul complet, am facut si o felicitare tot cu trifoi cu patru foi.
Felicitarea, foarte simplu de realizat, mai ales daca aveti un perforator, sau chiar mai multe, in forma de inimioara.
















Superbele bijuterii trebuie sa stea intr-o cutiuta. Oscilez intre primul model, simplu, cel cu capac inflorat, si al doilea, mai elaborat, in doua nuante de verde. Diagrama pentru cutiuta origami verde se gaseste in cartea Origami Boxes - Tomoko Fuse.

Imi place mai mult al doilea, e mai chic, dar am o problema cu tortitele cerceilor care se strecoara printre impletitura de la cutiuta.

5 comentarii:

Vagner Alves spunea...

Oi... tdo bem??? Deixei um selinho de Qualidade para você no meu blog.... Abraços!!!

Anonim spunea...

Buna Paula...la mine pe blog lansez un concurs de handmade. Nu vrei sa participi?

Amy spunea...

Buna! Accepti un schimb de linkuri cu blogul meu pentru copii http://www.casutacopiilor.info ?
Este un blog bine pozitionat, cu numeroase vizite.

Anonim spunea...

Buna Paula,
Foarte simpatici cerceii tai. Ai putea sa lipesti pe fundul cutiei un patratel de hartie si astfel nu vor mai aluneca tortilele de la cercei.
Spor !

Paula spunea...

N-as vrea sa pun carton pe fundul cutiei ca nu se mai vede modelul :(

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...