luni, 29 noiembrie 2010

Puzzle 3D















Nu stiu de cand exista puzzle-urile 3D, probabil s-au inventat la putina vreme dupa puzzle-urile obisnuite, dar eu le-am descoperit abia luna trecuta.

M-am bucurat cand am gasit puzzle-ul din poza la numai 10 lei, m-am intristat cand am vazut ca nu e nici de unica folosinta. Unele dintre piese s-au rupt cand le-am scos de pe plansa pe care erau lipite.
M-am bucurat ca scria pe el, 3+. Perfect, asta-i varsta pe care-o caut! Cand am vazut toate piesele intinse pe covor am zis ca probabil o sa reuseasca si copilul sa-l faca cand o fi la scoala.

In rest, intr-adevar un joc pentru toata familia. Toti adultii din casa se dau cap in cap, unii mai arhitecti decat alti ingineri, de zici ca nu s-au jucat cand erau mici. In vremea asta, copilul se uita linistit la desene.

Roxi foloseste castelul pe post de paravan pentru ponei. Si calutii au secrete, si ca sa nu vada unii ce fac altii, se pitesc dupa ziduri.

2 comentarii:

KusudAnia spunea...

Doamne ce frumos e....e complicat? Ma gandesc bineinteles la copiii de la gradinita "mea"...va rog sa-mi mai dati idei pentru ca vreau sa-i impresionez pe micuti...
pupici si mult spor...

cridiana spunea...

Ce frumos arata!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...