vineri, 5 noiembrie 2010

Cercei origami - anotimpuri

U-ha, bate la usa iarna, si cu asta am colectia completa de cercei origami - Omega Star.





























Cel mai tare imi plac cei de iarna. Acum, ori ca sunt cei mai noi, ori chiar or fi frumosi, dar imi place tare sa ma uit la ei. Imi dau o impresie de rece, de zapada, gheata...
















Cateodata ma gandesc ca acest blog tinde sa devina blog dedicat exclusiv stelei omega. Daca vi se pare ca sunt multe stele la mine pe blog, aruncati un ochi la ce are Elyda aici.

Bineinteles ca am si stele pentru tinuta de zi cu zi :D.















Il asteptam pe mosu'. Vorba cantecului, tot anul il asteptam, dar de la o vreme orice rugaminte, mustrare, stimul, aduce in discutie cadoul mosului. Sper ca s-a apucat de treaba, pentru ca noi nu mai putem de nerabdare. Spiridusul e gata echipat, iar eu i-am facut o steluta.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...