joi, 11 noiembrie 2010

Concurs - I love handmade

Site-ul ilovehandmade.ro a lansat un concurs cu premii mai mult decat tentante.

Mi-a placut cum suna: I love handmade. Really? Si eu! Inseamna ca avem ceva in comun. Asa ca am ramas cititor fidel.

Articolele pe care le-am citit pe site mi-au placut, mi-au fost utile, m-am mai abonat la cateva bloguri din cele pe care ILoveHandmade le recomanda.

Despre cine scrie pe acest site, cine este in spatele acestui site...mister total. Pana la un targ (un jaf de targ, o bataie de joc pentru participanti) la care m-am dus sa ma-ntalnesc cu o prietena, MihaelaB. Si cum filozofam eu cu voce tare, daca nu s-o putea si mai bine, MihaelaB mi-a spus ca stie de la Diana ca targurile organizate de ILoveHandmade sunt un etalon in domeniu. Ok, am retinut - bine de stiut ;).
Dupa acest moment subliminal, desi tot nu pot sa asociez site-ul cu vreo persoana, m-am gandit ca este scris de niste oameni pasionati si care se implica cu tot sufletul in ceea ce fac.

Gata cu periatul!

Deci particip la concurs!!!!!!!! : D :D :D. Pentru ca pot. Asta dupa ce mi-am bagat unghia in gat la acest concurs "Open to US residents only".

Ah, premiul I - un set complet de bisturie, sa-mi rupa inima. Pai de cand caut si eu un stilouas de decupat ca al Marthei Stewart. Vorba vine, il caut in C-ta, ca n-am de gand sa-l comand prea curand de pe Amazon.

Mi-am downloadat "Pop-up Gift Cards Origamic Architecture by Msahiro Chatani". Tot elanul meu s-a oprit la bradut, si asta fara stelute. Dupa ce l-am mai scobit, nu a mai fost cazul sa-l pozez :((.









Nici premiul 2 nu e de lepadat, nu mi-ar strica niste idei de felicitari.

Multumesc site-ului ILoveHandmade pentru ocazia de a participa la concurs si le doresc mult succes pe mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...