vineri, 2 iulie 2010

Felicitari cu ursuleti




















Cu toate ca-mi plac lucrurile realizate prin tehnica servetelului, nu m-as fi incumetat sa fac ceva cu un servetel daca ar fi fost vorba de lipit. Am o problema psihologica cu lipiciul: daca e prea mult, se vede, se onduleaza hartia, daca e prea putin, nu se lipeste. Plus ca odata ce l-ai pus si ai apucat sa lipesti, e raspuns final, vrei nu vrei.
Norocul a fost ca Marius a vazut un tutorial in care se lipea servetelul cu fierul de calcat. Liantul intre servetel si foaia pe care se lipeste e o folie alimentara. Nu mai stiu pe ce site am vazut, pentru ca la momentul acela nu mi se parea interesant. Doar ca lui Marius i-a ramas ideea in cap si a incercat cu un prosop de bucatarie din hartie. Stiati ca sunt in 3 straturi?!
Servetelele cu ursuleti le-am gasit la Carrefour, dar apoi am vazut servetele frumoase si la AlfaBeta, si la MegaImage.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...