vineri, 23 iulie 2010

Concurs de desen

Editura Gama şi Ziarul Copiilor ne invită la un nou concurs. Participam cu mare placere :).

Cerinta concursului este sa postam un desen cu personajul preferat, realizat de copilul nostru, fara ajutor.

Iata desenul, este Sora-cea-Mica din povestea Jessicai Meserve.












Si acum, relatarea din ciclul "Nu crede ce vezi cu ochii, crede ce-ti spun eu!"

Eu stiu ca Roxana are un talent ascuns (si la desen). Daa, pentru ca am vazut cu ochii mei. Doar eu, si doar o data.

S-o iau de la capat: pe la inceputul cresei, "a desena" sau "a colora" insemna pentru Roxana sa faca un Z pe foaie, pe fiecare foaie, cam ca fulgerul de pe stalpii de inalta tensiune. Sau daca avea o singura foaie in fata, bifa capul, trunchiul si picioarele. Dupa asta, zicea ca foaia e deja colorata si ii trebuie una noua.

La panoul de onoare de la cresa, stateau frumos expuse desene impecabil colorate, si pe care scria numele copiilor. Dupa mine, asta era clar fals in acte, intrucat Roxana nu era capabila de o asemenea performanta. Pentru mine e inca un mister daca d-ra educatoare venea de-acasa cu ele gata colorate, sau era activitatea de recreere a intregului personal cat timp dormeau copii.
Prin iarna, am tot experimentat carioci, acuarele, tempera, dar parca tot Berlioz il desena mai frumos pe Edgard. A, au ramas ceva dovezi de-ale maiestriei Roxanei pe pereti, tapet, fotolii...

Si a venit o frumoasa zi de primavara, cand in parc, cu creta, Roxica mea mi-a desenat o pisica. Chiar o pisica. Oricine ar fi vazut desenul ar fi zis ca e o pisica. A desenat un cap rotund, frumos, ochi, nas, gura, urechi. Si burta, picioare si coada. M-am emotionat foarte tare, si imi venea sa strig in gura mare: Uitati ce pisica frumoasa a desenat Roxana! Mi-a parut rau ca nu am aparatul la mine, dar nu-i nimic, mi-am zis, pentru ca de-acum inainte o sa deseneze din ce in ce mai frumos. Am ajuns acasa, i-am zis sa deseneze o pisica sa vada si tati, si a revenit la simbolurile ei indescifrabile :(.

Am avut ceva emotii cu acest concurs, nu stiam daca o prind in dispozitie artistica sau daca raspunde la comenzi si deseneaza ce-i cer eu.

Inceputu-i promitator, pare sa fi intrat in joc. Hi-hi-hi :D









Hm, deja pe picior de plecare? :(( Cum ramane cu concursul!??









- Roxi, ce faci? Ai terminat de desenat? Unde e Sora-cea-Mica?
- Aicea e!!! :D

2 comentarii:

Andreea Demirgian spunea...

Ce frumos! Felicitari Roxanei pentru talent la desen si pentru inteligenta:)

Paula spunea...

Multumim, multumim de complimente :">. Ei, cu talentul si inteligenta vedem noi mai tarziu cum stam :).

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...