marți, 20 iulie 2010

Cadouri origami

sau

Variatiuni pe-aceeasi tema

Cum nu am mai facut nimic nou, ma laud cu aceleasi chestii vechi, de data asta combinate cate doua.
Nu am prea multe argumente de ce s-ar potrivi in formatia asta. Primul element in comun este culoarea, la ambele cazuri.

Cosuletul din origami modular l-am asociat cu felicitarea cu spice de grau, intrucat ambele m-au dus cu gandul la ideea de abundenta. N-am gasit o urare mai potrivita si mai frumoasa, asa ca le-am pus la amandoua eticheta maare cu Prosperitate. Mai era si urarea nationala Sa traiti bine!, dar parca e prea fumata.

Mai am si urarea de rezerva,
Sa va fie casa, casa,
Sa va fie masa, masa,
dar parca si asta e prea rascolitoare si prea politica.
















Ghicitoare: albe, curate, elegante, plutesc pe apa.
















In elementul lor natural, cu siguranta ca se inteleg mai bine decat in reprezentarea mea din hartie, dar pana la o intalnire "live", le admir in forma asta :).

2 comentarii:

L.J. spunea...

Sunt superbe toate,iar lebada e uimitoare. Felicitari! Daca esti interesata de un schimb de link-uri,ne gasesti pe http://poli-art.blogspot.com/ .Cu drag, L.J.

Paula spunea...

Va doresc mult succes, vad ca sunteti la inceput cu blogul. Cand o sa postati mai multe chestii frumoase pe el, o sa va adaug cu toata placerea in blogroll.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...