miercuri, 12 mai 2010

Papusi-bibelou si bibelouri-papusi

Sunt destul de invidioasa pe papusa asta made in China, care a ajuns in vitrina unui mall din Dubai, si de-acolo la Roxi. Cand a primit-o, i-a facut o usoara inspectie: are ochi, par gamnen, gura, pantofi, poseta... A fost singura data cand a pus mana pe ea.

"-Da-mi pestele!"
Pestele - e cliseul care se evoca la rememorarea regimului trecut. Acel peste de pe mileu.
"-Da-mi pantera Baghera! Da-mi 'hantu (elefantul)!"
Mie nu mi-a dat prin cap cand eram mica sa ma joc cu bibelourile, sa fac scenete si diverse scenarii. Mai mult ca sigur nici nu auzisem la varsta ei de Cartea Junglei, dar oricum mi-a crescut inima ca ea singura a facut asocierea.

Acum nu i-as mai zice lu' mama de ce pastreaza toata vechiturile. Or fi ele bune la ceva :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...