sâmbătă, 15 mai 2010

Floare Kusudama

Imi placea sa le vad si mi-ar fi placut sa tin una in mana. Imboldul a venit tot topaind dintr-un blog intr-altul. Am inteles ca iti ia ceva timp si trebuie muulta rabdare, dar daca am rabdare cu quilligul, mi-am zis ca ar fi interesant sa incerc si o floare kusudama.




















Tutorialul e excelent, cu toate astea mi-a luat o ora pentru primele 3 floricele.











3 ore in total.












Am vazut si varianta cu jumatatile lipite pe o bagheta, pe un bat, si arata ca o floricica. Am optat totusi pentru agatatoare.








Roxi a fost nerabdatoare sa puna mana pe ele, dar nu o impresioneaza prea tare. Mai mult ii place sa ne faca floarea cadou decat sa se joace cu ea.










10 dintre floricele sunt facute din foile unei reviste.
O sa mai incerc si alte modele de kusudama, urmatoarea probabil ceva mai geometrica ca sa o folosim pe post de mingie, ca pe asta nu ma indur s-o tavalesc pe jos :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...