vineri, 19 martie 2010

Ziua mamei



















A fost si ziua mamei, cel mai emotionant 8 Martie din viata mea :D.
Primul 8 Martie din viata mea cand sunt sarbatorita, primul 8 Martie cand e ziua mea :).

Toata saptamana 1-8 a fost speciala, doamnele de la cresa au muncit mult cu prichindeii ca sa-i pregateasca pentru serbarea de ziua mamei.
Si noi ne-am pregatit si mai bine, drept urmare stim poezia pe de rost:

As vrea sa-i dau o floare,
Sa semene cu ea,
Dar nici o floare-n lume,
Nu-i ca mama mea.








Copiii au avut misiunea sa le faca mamicilor cadou o felicitare. Misiune indeplinita zilnic de atunci incoace, ori de cate ori i se pare ei ca nu si-a luat toata portia de pupaturi, imbratisari si alte tandreturi. Vine in bucatarie (cu gropite in obraji si facand ocheade), cu felicitarea la raport:
- Pentru tine mami, ghiocelul :)!
- O, mersi, mersi frumos :)! Tu l-ai facut?
- Nu, doamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...