miercuri, 24 martie 2010

Bilant la doi ani si jumatate
























Ce mai zice Roxi?!

Hm...e mult spus ca ea zice. E cam economicoasa cu vorba. Totusi, un Buuna, ce ceaci?, spune. Si asta a fost toata conversatia.

Pe limba ei, tura, mai degraba, tu'a defineste, in ordinea asta: prajitura, matura, friptura, tura de la sah.

Ei, ar putea si sa zica. Am auzit-o cu urechile mele cum a zis ciocolata. Da, chiar asa, cu toate literele. Cred ca si-a dat seama de scapare ca dupa aia a revenit repede la varianta prescurtata.

"Nica"(bombonica), a devenit nica dulce, ca sa n-am dubii ce-mi cere.

Eu: Roxi, hai sa ne uitam la desene animate in limba romana.
Ea: Si copii de la cresa vorbesc limba romana!

Ochisorul ei de soacra

Zice ca sub grinda de la dormitorul nostru este o panza de paianjen cu doi elefanti. Eu n-o vad, nici Marius. Dar daca tot slujeste pe post de material didactic imaginar, o lasam pana vin macar zece elefanti.

Fata lu' tata

Dupa baie, eu sunt aia rea. Dupa ce ca am scos-o din apa, mai vreau si s-o imbrac.
Tati, ino. Tati, ajuta-maaa. Si din salvatorul ei, tati devine atacatorul ei. Mami, ajuta-maa.

Tati, ai picioare MAAARI, Sana are 'cioare miiici!

Eu trebaluiesc zgomotos in bucatarie, trantesc, busesc, hodoronc-tronc.
Ea: Mami, ai grija!
Doamne, cat ii de grijulie...:D!

"Ca Georgica"

Inainte de a o da la cresa, ma intalnisem cu o fosta colega care avea o fetita cu un an mai mare decat Roxi si care era deja la cresa. Foarte curioasa am intrebat-o cum e. Mi-a spus ca ei, parintii, nu-si mai recunosc copilul. Inainte se chinuiau s-o faca sa repete dupa ei cuvinte, si acum nu-i mai tace gura, ii pune pe toti la punct. Partea buna era ca vorbea, partea proasta ca vorbea prostii.
Dar cel mai tare ii stresa un anumit ceremonial dinaintea mesei, cand fetita facea un fel de furie, se dadea cu capul de masa, isi smulgea parul din cap, batea cu pumnul in masa.
Ce-ai mama, de ce faci asa?
Asa face Georgica la cresa!

Ei, si avand asta in minte, m-am pregatit sufleteste pentru orice. Dar nu s-a-ntamplat nimic spectaculos. De vorbit, nu se vede nici un progres, si nici nu parea sa-si fi ales vreun idol. Asta pana de curand. Cand o pun pe olita, se apuca cu mainile de manere si se taraie cu tot cu olita inapoi. Ca Lobelt!
Nu stiu ce olita tunata o fi avand Robert, dar pare sa fie visul ei. "Cand o sa fiu mare, o sa ma plimbe cu...covorul fermecat".

Un comentariu:

Danae spunea...

Vai, ce dulcica este! Scumpa foc!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...