marți, 23 martie 2010

Cu ce nu ne mai jucam

Creionul fermecat

















De la Craciun imi ramasese gandul la un joc pe care ni l-a aratat o doamna vanzatoare, se numea "Cine stie castiga". Era cu doua creioane conectate cumva si copilul trebuia sa puna cele doua creioane pe imaginile corecte. Dar ne-a spus ca asta este varianta mai complicata de la "Creionul fermecat", joc de care nu mai avea :(.

Asa dintr-o data mi s-a parut ca Roxi s-a facut fata mare si ca nu-i ofer suficient material didactic pentru intreaga ei capacitate intelectuala. Ne-am dus intins la Carrefour sa-i cautam un joc pe masura. Nu gaseam nimic in magazin pe placul nostru, si in ultima clipa l-am vazut :D. Ah, cata bucurie. Exact asta imi doream!!! Doar 25 de lei, doar atat???!! Unde mai gasesti un joc frumos si destept si ieftin?
Am ajuns acasa, creionul nu mergea. Era ora 22.15. Magazinul cu de toate din cartier se inchide la 22.00. Totusi, am alergat intr-un suflet cu bateriile in mana. Vanzatoarea care tocmai stingea lumina ma-ntreaba: "Da' ce-ti veni la ora asta sa alergi dupa baterii???"
Ajung inapoi acasa, nici cu astea nu merge creionul. Nervi intinsi la maxim la tot familionul, dar nu era cazul, creionul fermecat avea un mic buton de on/off.

Lasand la o parte faptul ca nu e pentru 2 ani, pe mine ma enerveaza tare. Cartonasele nu sunt suficient de groase ca sa nu se indoaie cand apesi cu creionul pe el. Trebuie sa tii creionul perfect perpendicular pe punctul de contact ca sa cante, altfel melodia si asa stresanta emite cu intermitente.
Dupa prima tura de lecturare a intrebarilor, Roxi retinuse pe care punct trebuie sa apese ca sa cante, asa ca nu vad care mai e partea educativa.


Sa desenam frumos













Mi-a placut ideea cu sabloanele, chiar am crezut ca o sa deseneze contururile la imaginile alea, dar sunt prea complicate pentru Roxi. L-am pus si pe asta la naftalina.

Un comentariu:

Adi Iovescu spunea...

iata un alt joc de pus la naftalina, pentru copii putin mai mari: www.jucariihartie.ro

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...