vineri, 8 ianuarie 2010

Lego

Made in China, ieftin, 8 lei setul. Si daca calc pe ele, pot sa-mi iau adio de la ele. Sunt foarte sensibile la atingere.
Abia cand am mai primit un set cadou am inceput sa ma prind cum se asambleaza rotile. Noroc cu al doilea set, ca doar cu unul singur nu imi ajungeau piesele. Sau poate mi-ar fi ajuns, dar trebuie sa le impart cu Roxi. Acum e bine, aveam fiecare cate un set. Pe cartonasul de la joc e un model pentru care mi-ar trebui cred toata fabrica.
In primul set am gasit o roata iar in al doilea trei.



























Roxi isi ocupa ceva timp cu ele. Le imbina una-intr-alta si face o cale ferata luuunga tare :)
Dar jucariile 3D pe care ma chinui o gramada sa i le fac sunt bune doar de bibelouri, ca se imprastie de cum pune mana pe ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...