vineri, 8 ianuarie 2010

Cuburi de constructie din lemn

I-am cumparat copilului joc de constructie. Sa puna copilulu caramida peste caramida cu manuta lui, sa fie creativ, inventiv.

Poate peste ani si ani, ca deja nu o mai intereseaza jocul.




Nu-i nimic, ma joc eu. Ca n-am avut joc dintr-asta cu piese din lemn cand eram mica. Dar dupa ce am facut constuctiile desenate pe ambalajul jocului, se pare ca imaginatia nu ma ajuta si nu prea am ce face cu el. De ce nu pun, domnule, astia, un milion de modele, sa aibe omul ce face.












Aceasta e o constructie originala :D.









Si gata, chiar nu mai avem ce face cu el? O noua sansa, noroc cu ambalajul lui Barbie.









Si ma jucam eu asa frumos pana cand vine Terminatorul si demoleaza frumusete de castel :((
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...