vineri, 8 ianuarie 2010

Calendar Disney

Nu aveam nici un calendar pe 2010 in casa. Am descoperit cand am vrut sa vad daca nu cumva si azi e tot sarbatoare, ca n-aveam unde sa ma uit.
S-au dus vremurile cand trimiteau clientii calendare si agende de strambam din nas caruia sa-i facem cinstea de a-l atarna in perete. Si parca nici nu se face sa-mi cumpar calendar Cosmopolitan cu 12 baietei.

Impulsul a venit de pe net, unde prin fata ochilor imi tot trec calendare. Mi-a placut fundita.

Da, am planuri mari, in februarie pun ceva cu inimioare, in martie un ghiocel, un martisor ceva, apoi mare-soare...si tot asa pana la Craciunul viitor.

Dar cum de zis e mai usor decat de facut, s-ar putea sa-mi piara elanul, si asa ca Donald are sanse sa stea mult si bine in prim-plan, sau macar in lunile in care n-o sa fac altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...