joi, 1 aprilie 2010

Paste fericit!















Ce luunga a mai fost si saptamana asta, am tras de timp in cel mai comunist mod posibil, dar in sfarsit maine incepe vacanta :D.
Pana la o noua reintalnire virtuala, va uram tuturor "Paste fericit!"

Roxi a fost fata harnica si a sapat florile. Daca tot au inflorit , am imortalizat momentul :).

Nu va lasati inselati de aparente, doar pozeaza in fetita generoasa, ca m-am milogit de ea in genunchi de la cresa si pana aproape de casa pentru o muscatura de turta dulce. Si mandra ce-a facut? A luat distanta vreo doi metri, s-a intors cu spatele la mine si a mancat toate turtele dulci. Si eu care credeam ca nu se hotaraste pe care sa mi-o dea de tot baga mana in punga :((.
Nici eu nu m-am mai induplecat de ea si am lasat-o sa planga ultima bucata de drum ca vrea in brate. Sa zica mersi sa nu m-am mai dus si pana in bazar sa-mi cumpar turta dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...