marți, 13 aprilie 2010

La multi ani, Diana!

Nu apucasem sa vorbesc cu Diana despre ultimul meu hobby, quillingul, asa ca am profitat de ocazie pentru a-i aduce la cunostinta subiectul :).

















Pandantivul e departe de modelul original, dar mi-a placut ideea. S-a dovedit a fi mai mult o problema de coliniaritate decat de tangente. Cele mai multe batai de cap mi le-a dat partea pe care o credeam cea mai usoara, patratul.












Am facut si un colaj cu Cenusareasa, deja la colaje am mai multa experienta :).
Mi-a placut cum a iesit. Nu stiu daca e doar meritul pozei sau a contat destul si faptul ca e in format A5. Dar e cel mai finut colaj pe care l-am facut pana acum.
Si uite-asa, mi-am mai adaugat in palmares inca o printesa Disney :D.

2 comentarii:

Diana spunea...

Multumesc din suflet !!!! Sunt deosebite ! Delia a vrut din prima seara sa-i pun colajul in dreptul patului ei , promit sa-ti trimit poza drept exemplificare :))). Pupici si multumesc de mii de ori!!!!

Paula spunea...

cat ma bucur..... va imbratisez cu drag!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...