joi, 18 februarie 2010

Mica sirena

Alta printesa Disney, de data asta, Ariel.
Un colaj cu Mica sirena - era un proiect pe care-l aveam in cap de cand am vazut la cresa tabloul cu valuri facut din voal. Dar atunci mi-am gasit repede scuza, am zis ca nu am accesoriile care sa pluteasca in apa.
Au venit si pestisorii castigati la concursul de pe Activitati copii, asa ca nu mi-a mai ramas nici un pretext de obiectat, aveam toate materialele la dispozitie, asa ca am improvizat un tablouas :).
Reactia lu' Roxi cand a dat ochii cu el, a fost una puternica, a cerut sa i se inmaneze neintarziat, si a trecut la demontarea tabloului :). Acum sper sa-i mai treaca cat de cat entuziasmul, ca n-as vrea ca reconstituirea faunei acvatice sa devina o rutina zilnica pentru mine.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...