miercuri, 10 februarie 2010

Alis in tara alulelor

Alice este personajul lunii, adica nici o zi fara Alice.
Ma bucur tare ca Marius a gasit desenul asta superb, marca Disney. Cand eram in generala, era un serial de desene animate cu Alice, dar desenele erau uratele, nu imi dadeam seama ce reprezinta personajele alea ciudate, si asa am ramas cu impresia ca Alice in tara minunilor e o poveste SF urata. Acum, desi il revad de vreo 2 saptamani zilnic, nu ma plictisesc sa ma uit la el. Personajele sunt superbe, iar vocile, dementiale. Preferata mea: THE Queen si replica preferata: Then let the game begin!

Acum, ca s-a elucidat misterul lui "Amit, amit, amit", ne-am mai linistit. Era un anumit moment in timpul desenului, cand copilul incepea sa alerge innebunit prin toata casa si sa strige: "Amit, amit, amit".
-Cine a venit? Regina? Cartile de joc?
Nu ne-a ajutat deloc, nu zicea nici da, nici ba, la incercarile noastre.
Cum stateam noi pe faza la momentul cand copilul o s-o uschiasca din loc, am auzit in film, originalul "Amit, amit, amit!" Ha, asta e! E o replica, cineva chiar zice asta. Am dat inapoi, sa vedem cine a zis, cand colo, Marele iepure alb, alearga innebunit: "I'm late, I'm late, I'm late!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...