vineri, 2 octombrie 2009

Lego

Nu stiu pe ce criterii le cumpara alti parinti jucarii copiilor. Dar eu, ii cumpar fie
- ce am avut si eu si mi-a placut
- ce n-am avut si vreau sa vad cum e. Daca tot am acoperire, de ce sa nu profit.
N-am avut lego, role si trotineta.
Dar aveau lego alde varu' Adi. Cand am vazut la ei, eram deja destul de mare ca sa ma mai plang ca vreau sa-mi cumpere tata joc dintr-ala. Iar alde varu' erau destul de plictisiti de joc ca sa mai construiasca pana ma satur eu, cand mergeam pe la ei.
Asa ca de cum am vazut primul lego in vitrina, l-am si cumparat, pentru Roxi! :) Hm, s-a dovedit cam migalos pentru ea (avea vreo 7 luni pe-atunci). Putea doar sa desfaca ce era deja imbinat. Nu-i bai, i-am mai luat unul cu piese mari.
A mai si primit unul cadou.
Ei, si-acum am de lucru cu sortarea pieselor dupa ce ne etalam toate legourile pe jos.

Acesta e materialul din dotare:












Calatorim prin spatii de poveste



















Calatorim imaginam prin Franta, Anglia





















cu masina, sau cu cu racheta






















luam o gustare la iarba verde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...