joi, 22 octombrie 2009

Clona papusii Maria

Avem o noua jucarie, am botezat-o papusa Bebe.




















"Constructia" a inceput de la o pereche de pantaloni; grosuti, si ne ajuta si culoarea :)













Strangulati in cateva puncte strategice












si cu putin ajutor de la carioci, cu care am desenat ochii si gura










Si gata papusa! Am accesorizat-o bine, cu o tinuta estivala, fustita cu volanase, baticut, si un colier din samburi de mere, special realizati pentru ea.

Cata responsabilitate pe Roxi, acum ca are doua :)













I-am mesterit papusii si un patut dintr-o cutie de napolitane. Roxi e incantata de noua ei protejata.












Si la piata tot cu papusa am mers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...