duminică, 25 noiembrie 2012

Ruxi - Matthew Lipman

Ghici ghicitoarea mea:

Ce lucru este in toate si fara el nu se poate?

R.: numele.


Daca s-ar fi numit altfel, sau pur si simplu ar fi ramas Pixie, numele original in engleza, aceasta carte nu ne-ar fi atras atentia.
Dar asa, am pus mana pe ea  - ca si pe stropitoarea Roxana :) Am fost tare curiosi sa vedem ce face o fetita pe care o cheama aproape ca si pe noi... :)

O gramada de "wow!" inca de la prefata. Autorul, domnul profesor Matthew Lipman experimenteaza filozofia pentru copii de dinainte de a ma naste eu. 
Cu ocazia asta am aflat ca se incearca si la noi, din 2002, introducerea acestei materii ca disciplina optionala.

Pentru ca la momentul la care fiica-mii i se lectura cartea, eram ocupata sa rezolv alte plangeri, urechea mea n-a captat toate cuvintele. Asa ca am citit cartea de una singura, dintr-o suflare.

Mi-a placut de Ruxi ca e dezghetata tare. Isi pune niste probleme la care poate nici nu m-am gandit pana acum. Oarecum comparabil cu Tinkerbell in secretul aripilor. Doar ca gestul zanutei  mi s-a parut cam riscant, iar Ruxi mi se pare cat se poate de prudenta.

Sper s-o gasesc si pe Sanziana :)

3 comentarii:

copilarim spunea...

Ei na!! Am carte si eu nu stiam?:D

Paula spunea...

:)) :))

Unknown spunea...

De unde pot cumpara si eu aceasta carte??? Am mare nevoie de ea si nu o gasesc😭😭😭




Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...