sâmbătă, 12 martie 2011

Cadouri, cadouri, de mai departe si mai de-aproape

A ajuns ca vantul si ca gandul cadoul de la Alina Villanova.

Cadoul asta a fost o mare surpriza pentru mine, tocmai pentru ca a fost un cadou spontan la concursul "Fereastra catre imaginatie" organizat de Oana pe blogul ei.



















Nu stiu cui ii place mai tare gentuta, mie sau ei. As fi zis ca mie, pentru ca eu am grija de ea sa n-o murdareasca, sa n-o lase aruncata aiurea, dar tocmai pentru ca o cara peste tot dupa ea, inseamna ca-i place.

Retineti adresa de pe breslo a Alinei, http://sunflowergirl.breslo.ro.

Din culise

Am pregatit manechina pentru sedinta foto, si s-a simtit mare Scufita-Galbena. M-a distribuit in rolul bunicutei. Era mai greu de facut poze din postura de bunicuta, asa ca am trecut la alta scena, in care am adus lupul.



















A fost o poveste cu happy-end, evident :).

Sa ma mai laud cu un cadou, primit la serbarea de 8 Martie.

3 comentarii:

KaBea spunea...

Foarte fain cadoul de ziua mamei,cat si cel de la Alina.Sa le stapanesti cu placere.E o scumpa scufita.

Anonim spunea...

Sa stapaniti sanatoase gentuta si sa nu va "bateti" pe ea..."Manechina scufita galbena e foarte frumos"! Imi place si lupul...un animal tare aratos, iar cadoul tau este superb!

Alina Villanova spunea...

Paula, ma bucur ca va place:-)
Superb cadoul de 8 martie!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...