joi, 17 februarie 2011

Vote for the Winner!




















A inceput votarea la concursul "Fereastra spre imaginatie".

Ma puteti vota sau puteti vota ce lucrare va place, dar as prefera prima varianta ;) lasand un comentariu aici. Lasati numele vostru real (cel putin prenumele) si o adresa de e-mail valida, altfel votul se anuleaza. Puteti vota o singura lucrare. Spuneti numele realizatorului si numele lucrarii.
Felicitarea mea se numeste Fantezie cu cer instelat.















Uf, acum ca mi-au trecut emotiile cu concursul (de-acum nu mai depinde de mine), putem sa mai stam de vorba.

La un moment dat, Oana a anuntat ca la anumite categorii nu s-au inscris suficienti participanti si din acest motiv respectivele sectiuni nu vor mai avea loc.
Asta m-a pus pe ganduri. Daca n-o sa mai fie nici un concurs cu felicitari??? Eu la ce sectiune particip?
Asa ca m-am reprofilat, mi-am facut debutul pe bijuterii handmade. Am insirat frumusel niste margelute de nisip alternate cu unele mai marisoare, turcoaz. De mult imi doream sa fac si asa ceva dar n-avea cine sa ma-mpinga de la spate.




















Fi-mea e in extaz, ar vrea ea sa aibe in fiecare seara un sir nou de margele din cele pietre pretioase, nestemate si nepretuite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...