vineri, 3 septembrie 2010

Foc de artificii


















A doua incercare a mea de "foc de artificii". Prima oara n-am reusit de fel sa imbin cele doua capete, asa ca am avut un mic "preview" la cum functioneaza, doar tinand jucaria cu patru maini.

Nici acum nu e prea solida imbinarea intre capete, o dau peste cap cu mare grija, dar n-am curaj s-o dau nimanui sa se joace cu ea.

Desi am facut-o acum vreo luna, inca mai e "jucabila" (cu multa prudenta, evident).

Intre timp mi-am cumparat hartie speciala de origami, sunt curioasa daca iese modelul asta mai bine.

Un comentariu:

Shiroka spunea...

:) Mie mi-a iesit mai bine, desi un pic rigid, din hartie origami mai mare si cu mai putine elemente. Din hartie mai moale (din cuburi de birotica multicolore) a iesit mai usor de manevrat si mai spectaculos, dar si mult mai putin rezistent la manevrele repetate ale juniorului. Mult succes sa ai si spor la toate!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...