vineri, 13 august 2010

Felicitari pop-up

Asa-mi vine cateodata, dupa ce mai fac cate vreo chestie din hartie, sa ma-ntreb, da' nu face nimic?
Ce-ar putea sa faca saracuta de ea? Pai macar ar putea sa sara-n sus. Mai stiti poezia (doar a fost in tematica de bac!) :
Leoaica tanara ...
Mi-a sarit in fata!

Da! asta astept de la o felicitare. Sa reactioneze si ea cumva, sa tresara cand pun mana pe ea.

M-am tot uitat pe YouTube la diverse tutoriale cu felicitari pop-up.
Dar tot reveneam la filmuletul dintr-o postare mai veche a Elenei. Asta era idealul meu de felicitare pop-up. Frumoasa si pe dinafara, si pe dinauntru. Si tot bombaneam, ba ca n-am atatea nuante de verde, ba ca n-am stampile...etc, etc...pretexte peste pretexte. Intr-un final, m-am mobilizat sa incerc sa fac una cu ce am.


















Odata terminata coperta felicitarii, prima impresie a fost ca e un produs handmade contrafacut jalnic, dar pe masura ce nu ma mai uitam la video, nu mai comparam cu originalul, am inceput sa ma obisnuiesc cu noua mea realizare.










Floricica din interior este unul dintre simbolurile CaseiRetro primite ca premiu de participare la concursul de Ziua Copilului de pe ActivitatiCopii.ro.












Ziceam ca am cautat felicitari pop-up pe YouTube. Mai toate tutorialele erau cu sabloane de pe www.easycutpopup.com. Aici, surpriza pentru mine, invatata cu mocaciunile. Totusi, au fost draguti sa dea si un model free, laleaua din imagine. Am completat adresa de email intr-un formular si mi-au trimis un mail cu o adresa de web de unde puteam descarca pdf-ul.
Asa, de sine statatoare, felicitarea nu ma prea impresioneaza, dar ma gandesc sa o folosesc ca interior la alte felicitari cu coperti cat de cat mai bogate.

2 comentarii:

Andre spunea...

Felicitari Paula! e superba felicitarea :)

Paula spunea...

Multumesc frumos! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...