marți, 3 noiembrie 2009

Litere si forme magnetice

De la ziua ei, de cand a primit gandacica cadou literele magnetice, ma tot chinuie talentul pe frigider, masina de spalat, calculator, tablitele din dotarea jocului...si Roxi nu mai poate de incantare cand mai construiesc ceva nou. Ii plac asa de tare desenele astea palpabile, ca vrea sa le bage in san. Abia apuc sa le fac poza.
Floricele astea mi-au placut cel mai tare. Decorau intr-un mod placut frigiderul.




















Inaintea lor am mai avut cateva incercari.












Nu se poate sa lipseasca din palmares papitoii.



























Peisaje





























Inventar, ocazie cu care am descoperit ca fabricantii jocului au omis o litera. Cum imi mai scriu parola?

2 comentarii:

Liana spunea...

Ce frumoooos!! Acum imi doresc si eu litere magnetice.... :D

Paula spunea...

vino la noi sa ne jucam impreuna :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...